DSM
3.6 out of 5 stars.

DSM Employee Reviews for Management Assistent (m/v)

Review this company

Insights into DSM

Based on 2 survey responses
What people like
  • Overall satisfaction
  • General feeling of work happiness
  • Clear sense of purpose
Areas for improvement
  • Trust in colleagues
  • Fair pay for job
  • Feeling of personal appreciation

veilige werkomgeving

Indeed featured review

The most useful review selected by Indeed
Heel fijn bedrijf. Ik had er graag nog gewerkt. de Internationale sfeer en samenwerking met veel nationaliteiten en respect hiervoor vond ik zeer positief.

Pros

secundaire arbeidsvoorwaarden

Cons

stressvol soms

Secretaresse en later Management Assistant

In deze functie was ik de secretaresse en later de management assistant van het sitemanagement team. Ik was verantwoordelijk voor de dagelijkse planning van het gehele management team en alle voorkomende secretariele opgaves. Eerste aanspreekpunt van zowel de Directeur als van de MT-leden, verrichte algemene secretariële taken, regelde dienstreizen en faciliteerde onder andere afdelingsbijeenkomsten. Daarnaast voerde ik ook diverse ondersteunende (ad-hoc) werkzaamheden voor de leden van het MT uit, zoals het (inhoudelijk) voorbereiden van presentaties en afspraken. Tijdens deze periode heb ik 2 HBO opleidingen gevolgd en vervolgens na het behalen van het diploma de functie als management assistant uitgevoerd. Voor de reorganisatie „Next“ die in 2007 plaatsvond, heb ik tijdens de opleiding Office Management de afstudeeropdracht gewijd „Competentie Management voor de afdelingen Produktie en Secretariaat“ om de verschillende competenties in deze afdelingen scherper in kaart te brengen.

Help us improve!

Is Indeed your favorite place to learn about companies?

Ask a question about working or interviewing at DSM. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.6

Culture
  • Companies
  • DSM
  • Employee reviews
  • Management Assistent (m/v)
Tell us how to improve this page
What would you add or change?