DSM
3.6 out of 5 stars.

DSM Employee Reviews for Productiemedewerker (m/v)

Review this company

Insights into DSM

Based on 2 survey responses
What people like
  • Overall satisfaction
  • General feeling of work happiness
  • Clear sense of purpose
Areas for improvement
  • Trust in colleagues
  • Fair pay for job
  • Feeling of personal appreciation

goede werksfeer

Indeed featured review

The most useful review selected by Indeed
ondanks het werken in 2 ploegen mocht ik er graag zijn. er hing een goede sfeer en er waren fijne collega's. Graag zou ik met de ervaring die ik nu heb wel weer terug willen en de functie als operator bekleden.

Cons

2 ploegen dienst

Zeer slechte omgang met uitzendkrachten

Ik zat in de 5 ploegen, in Emmen emtec terein! Ik heb mij er de reed uit de naad gewerkt! Vervolgens moesten ze bezuinigen op het personeel! Ook zo bijzonder aangezien ze heel veel personeel te kort hadden. Zeker bepaalde ploegen. Sommige lopen de kantjes eraf en die mogen blijven. en harde werkers word gewoon misbruik van gemaakt! Vervolgens heel veel mensen eruit! Allemaal ontslag. Ik ben toen echt genaaid! Ze hebben mijn contract omgezet van 5 ploegen naar 2 ploegen zonder met mij te overleggen, hierdoor was me recht op ww uitkering vervallen . Ik ging van 23.50 euro per uur naar 16.60 + 350 uur meer werken per jaar! En als nog einde van het jaar 8 duizend bruto minder verdienen! En er veel meer voor werken. Toen mij dit werd medegedeeld wist ik niet wat ik hoorde. Zonder overleg. Ik ga er op elk punt op achteruit! Ik heb geprobeerd loonsverhoging te krijgen want ik had niet hiervoor gekozen.het was me in de strot gedrukt. werd me belooft door een van de hogere Pieten! Hij zegt komt goed als ik daar toestemming voor geef! Dus ik dacht dit is rond. Zoveel vroeg ik niet 1.20 per uur extra ofzo dus ging er alsnog zwaar op achteruit.dag later word ik gebeld door het uitzendbureau dat d.s.m er niet mee akkoord gaat! Vervolgens voelde ik me in de steek gelaten terwijl ik daar zo hard gewerkt hebt. daarom hebben ze me dit ook door de strot gedrukt. Ik kon geen kant meer op! Uitkerings rechten vervallen. Vervolgens heb ik het O.R ingeschakeld die beste mannen hebben echt hun best nog voor me gedaan! Het hele bedrijf prate over deze situatie mensen vinden dit belachelijk. Vroeger -

Pros

Goed loon als ze je niet naaien

Cons

Nummertje! Beloftes die niet nagekomen worden. Slaven bestaan als uitzendkracht

Help us improve!

Is Indeed your favorite place to learn about companies?

Ask a question about working or interviewing at DSM. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.6

3.5Work/Life Balance