Helpling logo

HelpfulnessRatingDate
Found 13 reviews matching the searchSee all 54 reviews

Productive

Indeed featured review

The most useful review selected by Indeed
Hard working people Strong management team Very busy place to work at Good hourly rate

Offene Unternehmenskultur

Man kann sich hier gut entwickeln, wird gefördert. Es gibt viel Gestaltungsspielraum und eine offene Fehlerkultur.

Pros

Viele Teamevents

Cons

Kein weihnachtsgeld

FrÄnvarande okunnig ledning

Det fungerade inte med deras modell hÀi Sverige, inget stÀmde eller flöt friktionsfritt med hemstÀdning hos nya kunder!

Pros

LÀtt boka sig pÄ uppdrag

Cons

Ingen uppföljning
Job culture

Ongezellig eenrichting verkeer bij dit bedrijf

Slechte beloning en niet communicatief bedrijf.Het zijn verre afstanden naar de schoonmaakhuizen en reiskosten worden niet vergoed.Je moet veel belasting betalen.Ik vond het niet prettig werken want ik moest veel parkeerkosten betalen in Rotterdam.Je houdt netto niet veel geld over.Het werk was zwaar want in 3 uurtjes moest je vaak meerdere verdiepingen reinigen.

Pros

Veel werk, op tijd met salaris

Cons

Geen verzekeringen zelf belasting betalen, geen parkeergeld of reiskostenvergoeding
Job culture

Tijdens Coronavirus gewoon doorgaan!

Het Coronavirus woedt al sinds februari in ons land. Met de week zoals we weten wordt het aantal besmettingen en doden steeds hoger! Toch meldt Helpling Nederland ons om door te blijven gaan. Dit waar vele bedrijven al minimaal 2 weken gesloten zijn! Dit is zeer onverantwoord en hartstikke gevaarlijk voor klant en medewerkers!! Dit doet je nadenken of het uberhaupt verstandig is om door te gaan met dit bedrijf als partner! Ook na deze crisis! En de klanten? Sommige annuleren zonder na te denken dat jij wellicht ook een gezin hebt om te voeden! Annuleren prima maar was gepast geweest om de rekening wel te blijven betalen In deze uitzonderlijke situatie!!

Job culture

niet lang doen je werk je kapot voor weinig geld

slechte communicatie geen vergoeding van bus of auto vervoer te veel geld inhouding niet genoeg werk laat staan in de buurt. Vaak reageert ik op tijd en toch na 5 min van acceptatie word het naar iemand anders gestuurd en wanneer ik bel zeggen ze wij kunnen niks doen en niks zien. je kan niet terug reageren op de site wanneer een klant wat slechte beoordeling zet dus je kan niet terug berichten naar een klant toe maar hun beoordeling word ook niet van de site weggehaald door helpling als nog vraag je netjes om het weg te halen. Jammer genoeg voor hun gaat het om klanten behouden en hun geld ze sturen andere schoonmaakster een volgende keer zonder dat het probleem opgelost word. Jammer genoeg als je een andere inkomen naast dit heb per jaar betaal je bijna 60% terug aan de belasting. Dus gewoon gezegd je werk voor de belasting en helpling want hun krijgen 35. Ook krijg je geen vakantie geld niks. Verder wat wel goed is dat je geld krijgt op de 1ste en 15de van de maand. Het komt goed uit als je geld nodig heb midden in de maand. Verder vind ik te weinig aanbod voor wat je allemaal moet doen als je bij een klant binnen komt. Je werk je kapot en zo weinig verdienen.

Pros

als je voldoende werk heb kan je een mooie salaris verwachten

Cons

weinig geld

Schoonmaakster

Je komt veel bij leuke mensen, van helping zelf hoor je eigenlijk nooit wat. Als je ze wel belt, vinden ze dat niet zo leuk... ze zijn liever bezig met de klant. Onaardig en niet al te slim personeel hebben ze zeker ook in dienst, je word niet vriendelijk geholpen.

Pros

Alles zelf bepalen

Cons

Ze doen helemaal niks voor je verder

Spannendes Umfeld

Abwechslungsreiche Aufgaben, starkes FĂŒhrungsteam und tolle Firmenkultur

troppi spostamenti vari clienti

il salario sarebbe anche accettabile. ma le spese di gestione partita iva eccessive

mal gestione del lavoro

customer care poco professionale , mal gestione dei rapporti con il cliente

Pros

libertĂ  di scelta

Cons

lavoro a chiamata

Help us improve!

Is Indeed your favorite place to learn about companies?

Gutes Arbeitsklima aber keine Strukturen

Insgesamt ein gutes Arbeitsklima. Allerdings hĂ€tte ich mir an der ein oder anderen Stelle bessere Priorisierung, klarere Strukturen und mehr UnterstĂŒtzung gewĂŒnscht. FĂŒr ein vergleichsweise großes Start-Up, das aus der Anfangsphase heraus gewachsen ist, hĂ€tte ich ein stĂ€rkeres Konzept erwartet.
Job culture

Verschrikkelijk bedrijf ze hebben me gewoon in de kou laten staan!

verschrikkelijk bedrijf! ik had veel plezier in het schoonmaken en was dol enthousiast met deze baan ik wou hem dan ook voor geen mogelijkheid kwijt totdat ik op 23 juli 2015 plots werd gebeld met het bericht dat ik ontslagen was, zonder enige goede reden ( je gemiddelde is te laag). Nu zit ik al 3 maanden zonder baan en de kosten lopen op! uitkering proberen aan te vragen maar het word niet erkend als een loondienst.

Pros

Je word heel hecht met je vasten klanten

Cons

ze ontslaan je zonder pardon en laten je stikken.

EMPREZA DINAMICA MUITO BOA DE TRABALHAR

Um dia tipico se trabalho vender,aprendi a lidar com todos tipos de pessoa porque trabalho em mercados diferentes fazendo meu trabalho que é fazer reservas de diaristas para pessoas que procuram serviços domesticos,Minha supervisora e meu gerente são exelentes pessoas.E o que mais me agrada no meu serviço é a convivencia com as pessoas e minhas vendas quando faço,E o que mais me desagrada e quando não vendo.

Cons

NÃO FORNECE REFEIÇÃO
See more Helpling reviews
You may want to try: