JAM

Search reviews

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Showing all 21 reviews

It was fun to be around the morning crew i worked with. Are GM was great

Indeed featured review

The most useful review selected by Indeed
Its a good food service environment, i had a Gm who liked the store to be cleaned all around,even are work station. Then are manager's made sure we served our customers promptly and hot.

Pros

Yes

Cons

None

Hele fijne werksfeer met een jong team

Ik werk bij JAMwerkt als Junior HR medewerker naast mijn studie HRM. Ik leer hier super veel over de praktijk omdat ik mee mag kijken met verschillende facetten van het HR-werkveld. Ik kwam terecht in een gezellig team en voelde me al snel thuis. Het hele team denkt met je mee en luistert naar je ideeën waardoor je jezelf echt kan ontwikkelen.

Aardige contactpersoon, behulpzaam bedrijf.

De contactpersoon is aardig en geïnteresseerd. Het bedrijf probeert zo goed mogelijk te helpen en er zijn meer dan voldoende mogelijkheden om aan een nieuwe baan te komen.

Pros

Uren invullen

Jong, gezellig en ambitieus bedrijf!

JAM is een jong, ambitieus maar gezellig bedrijf wat volop aan het groeien is. Ze geven hun werknemers de vrijheid om zich te ontwikkelen. Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten. De sfeer is ontspannen en gezellig tijdens het werk. Ze werken veel met doelen waardoor het een uitdaging blijft het beste uit jezelf te halen. Het is een ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen!

Pros

Klein bedrijf, leuke collega's

Ik heb zelf nog niet op AirPort gewerkt maar wel voor JAM en het is was leuk en goed geregeld.

Ik vind het fijn om bij JAM te werken omdat je veel met mensen van je leeftijd werkt

Pros

App voor je rooster

Jong en ambitieus bedrijf met een fijne werksfeer

JAM is een leuk, jong en ondernemend bedrijf waar ik graag werk. Dit komt ook door de fijne werksfeer die er hangt en natuurlijk de ruimte die gegeven wordt voor eigen inbreng en eigen ideeën! Tevens zijn ze ook erg flexibel, wat binnen mijn vakgebied erg fijn is.

Pros

Flexibiliteit en ruimte voor eigen inbreng

Perfecte werkplek voor starters

JAM is een ambitieuze organisatie met een bijpassend ambitieus, uitdagend en professioneel team. De combinatie van een professionele werkomgeving en een informele, laagdrempelige onderlinge sfeer maakt het een perfecte werkomgeving voor een starter. Het feit dat het team relatief jong is, maakt dat ze precies in kunnen spelen op de wensen van de doelgroep.

Jong en enthousiast team!

Het is een jong en enthousiast team die weten van aanpakken. Binnen deze organisatie leer je veel over de verschillende aspecten van de uitzendbranche. Daarnaast krijg je binnen deze organisatie ook veel verantwoordelijkheid, waardoor je jezelf verder kunt ontwikkelen

Fijne werksfeer!

De komende zeven maanden kom ik mijn stage lopen bij JAM op Eindhoven Airport. Sinds de eerste dag voelde ik mij meteen welkom binnen de organisatie en werd ik meteen opgenomen in het team! Er hangt een prettige sfeer. Ik zal mij de komende periode ook zeker kunnen ontwikkelen bij JAM.

Jong, ambitieus en gezellig team!

Binnen JAM heerst er een zeer open en gezellige sfeer. Het team is jong waardoor communicatie erg soepel verloopt en afspraken makkelijk te maken zijn.

Help us improve!

Is Indeed your favorite place to learn about companies?

Een fijn bedrijf met ruimte voor ontwikkeling.

JAM bestaat uit een gezellig, jong en ambitieus team. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Jonge gezellige groep gemotiveerde collega's met leuke werkomgeving op een voetbalveld!

Een leuk, jong, ambitieus en groeiend bedrijf die hun werknemers de vrijheid geeft. Zelfontwikkeling en groei staan voorop en kenmerkt de organisatie. Ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen! De tafeltennisskills van de collega's mogen wel wat beter, maar er moet ruimte zijn voor ontwikkeling!

Pros

Innovatief, vrijheid voor medewerkers, ontwikkeling staat voorop

Jong en informeel bedrijf met ambitie

JAM is een jong en ambitieus team met een informele werksfeer. We zijn een challenger op de markt, waarbij we ons richten op het lokale aspect, de jeugd en het online verkeer. Het werk geeft je tevens de mogelijkheid om met een divers publiek in aanraking te komen en een netwerk op te bouwen. Verder zit je niet alleen maar op kantoor achter een laptop, maar ben je ook veel onderweg naar bedrijven en heb je veel kennismakingsgesprekken met jongeren om hun beter te leren kennen.

Pros

Tafeltennis in de pauze, leuke sfeer op de werkvloer

Cons

Locatie van het bedrijf

Ambitieuze, jonge organisatie met een prettige werksfeer

Werken bij JAM bevalt me prima. De sfeer onderling is erg prettig, er is volop ruimte voor ontwikkeling, en je leert veel verschillende aspecten van de uitzendbranche kennen.

Pros

Open bedrijfscultuur

Gezellige informele werksfeer waar altijd ruimte is voor nieuwe ideeën

In februari 2018 bij JAM gestart als afstudeerstagiair voor de functie supportmedewerker in de regio Best / Oirschot. Bij JAM hangt een informele werksfeer met super collega's! Na een aantal weken heb ik het erg goed naar mijn zin met in een korte tijd veel verantwoordelijkheden. Er is ruimte om door te groeien dus zeker een aanrader!

Pros

Ik vind het een erg gezellige en fijne werkomgeving. Ook wordt er goed rekening gehouden met je privé leven en wordt hier erg goed mee omgegaan.

Ik zou de werkkleding comfortabeler maken, zoals bij airside: zwart shirt, zwarte broek, zwarte schoenen en een schortje. Ook zou ik voor wanneer je veel mensen tekort komt een backup-team opstellen. Deze zou dan bestaan uit mensen die hebben aangegeven altijd te kunnen werken ongeacht wat.

Pros

Korting tijdens de pauze op eten.

Cons

Je maakt vaak dagen van 8 uur

Gezellige werkomgeving.

Omdat je met leeftijdsgenoten werkt hangt er een prettige werksfeer. Ook de kun je altijd terecht met je vragen en opmerkingen bij JAM ze geven me het gevoel dat ze altijd voor me klaar staan en dat is prettig.

Pros

Goed salaris

Cons

Soms erg vroege diensten.

Zeer snelle reactie, fijne communicatie tussen leidinggever en werknemer.

JAM is een fantastisch bedrijf dat ik zeker aanraadt bij vrienden. De snelle reactie op mijn sollicitatie was heel erg fijn, vooral omdat het bij andere bedrijven zo lang duurde.

Pros

Personeelskorting

Fijne en leuke werkomgeving met leuke collegas

Fijne werkomgeving met super collegas voel me er helemaal thuis. Als je een keer moet afmelden gaat dat super kwa communicatie en dingen doorgeven gaat ook heel makkelijk

Pros

Rijkosten vergoeding

Cons

Soms lange dagen werken

Verfrissend jong bedrijf gericht op de behoeftes van jongeren

JAM biedt precies aan wat elke jongere graag wil hebben: - Mogelijkheden om werkervaring op te doen in de buurt binnen verschillende vakgebieden. - Gebruiksgemak door middel van een duidelijke website en app. - Gunstige arbeidsvoorwaarden ten opzichte van reguliere uitzendbureaus. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de werkwijze van JAM. Ze zijn zeer flexibel en denken actief mee in het vinden van werk wat bij jouw interesses en mogelijkheden past.

Pros

Flexibel. Gebruiksgemak website/app. Denken actief mee.

Productieve, gezellige, jonge werkomgeving

Ik werk als Junior Marketing Manager bij JAM op kantoor in Bladel, dus niet vanuit JAM ergens anders! Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten, iedere mening telt en ik heb voldoende vrijheid in mijn werk. De sfeer is ontspannen en gezellig, terwijl iedereen toch hard doorwerkt om zijn doelen te behalen. Werken met deze doelen is fijn, omdat je elke maand weet waar je naar toe werkt. De arbeidsvoorwaarden zijn goed, er is voldoende kans om mezelf te ontwikkelen en het bedrijf blijft alsmaar groeien met dus hopelijk een mooi toekomstperspectief!

Pros

Weten waar je aan toe bent, jonge collega's, klein bedrijf

Cons

Ask a question about working or interviewing at JAM. Our community is ready to answer.Ask a Question

4.2 out of 5 stars for Work/Life Balance
4.2 out of 5 stars for Salary/Benefits